Friday, July 10, 2009

1 minGGu d AlaM yg BarU

heheheh......pada 27hb jun ber mula lah kehidupan sebagai seorang yang akan tinggal d peninsular malaysia hehehehe............tapi best gak sebab dapat p tmpt yG bRu lah
hmmm
saya ni skrg d kuantan pahang ni
dapat masuk UMP
huhuhuhu
tapi best jg tau sebab tmpt tinggal ni macam rumah lah pla
d dpn ha dah ada kedai tau
jgn jeles...
saya dapat kos yang belum lah sangat
d kenali lah oleh
orang ramai
tapi
nnt bila dah graduate
haaa
high salary
ambik ko
.........
housemate saya ni lain2
tapi semua macam sporting ooo itu yg susuh mau cari ooooo

hari pendaftaran tu mmg panas ooo tp mesti lah kan ni d semenanjung kikikiki.....kaluu d sabah tmpt saya tinggal ni tidak lah panas macam ni huhuhu......
erm lupa pla ...kos yang saya ambil tu is....jeng3x....
keselamatan dan kesihatan pekerjaan lor....
best ooo tapi agak susuh lah tapi mestilah buat yang termampu lah kan hiiii.......
eh saya dtg cni malam sdh o yang 27 hb tu
ini disebabkan kesalahan teknikal lor...
n u know what im the last person that they been waiting oooo...
so mmg bagus jg lah mereka i mean senior tu.......

then mula lah THE ORENTASI hahaha
hmm dcni ni kami ni hmm tidak cukup tido ooo
lepas tu tym ada ceramah tu haaa
di ctu lah kita boleh dengar bunyi yg agak pelik tau
n ada jg air terjun.....
yang best tu tym hujan
why??????
it is bcoz kami boleh lambat2 hHhHAAAA
and yang tym mau naik bas tu sayamacam kena unsung oooo
sebab semua orang berebut oooo
so saya macam air jalah kena tolak sampai
lah d pintu masuk hooohooo......




1 comment:

  1. gila....
    ko aq cam sial jak...
    Huhuhuhuhuh...
    minat mmg la minat tp ndak best pla kalo sorang jak laki...
    Huhuhuhuhuhuh...
    Best la jga...
    jdi sole survivor Hahahahahahaha...
    Bek2 ko r...

    ReplyDelete