Thursday, July 16, 2009

hari-hari d kuantan

hmmmmm..........
kami ni sampai sekarang ni
sudah banyak tAU assignment tapi its ok la can keep me very busy
ekat paling banyak punya assignment
datangnya dari....
jneg3x..
OSH FUNDAMENTAL
due date dia ni kan sangat2 dekat oooo
macam 1 week g2 lah
tapi semua pun based on yang kami dah belajar ko tau.....

dan ni ari kami ada impromptu speech
and my title is
peer to peer technology lah
mula2 mmg bingung tau tapi selepas saya dengar dari kawan saya baru lah saya tau yang itu ialah sofware macam Ares, Lime Wire oooo
hmm so sekarang tambahlah saya punya knowledge tau..
thanks to the technical enghlish hahaha

yang kelmarin saya keluar p tunai cek
trus saya nampak lah ada miss call hmmmm saya pun curious tau
so what i do is i try to call the person that call me turn out
he is my lecture
but one thing that i didnt know is that i canot make fon call inside
the bank so...............

thera is one guard that come directly and

ask me to go out and im very blur2 one so....
sbb saya dont know anthing tau....
hahahaha............
lucu kan tapi its ok lah sbb saya x tau ooooo
hmmm ambek kau
eeeee bikin malu jak kan


1 comment:

  1. besa bha jgak 2...
    aq pun bler2 jak ddk dcnie Huhhuhuhuhuhu..
    Ndak rmai kwan...
    Ndak ebat...

    ReplyDelete